Monday, December 6, 2010

cerita.... itu.... ini....

assalamualaikum.....
harap semua pembc yg sudi view blog yg tak seberapa nie sihat2 dgn redha Allah swt.....

hurmmm agknya apa citernya yea.... hehehe
boleh dikatakn beberapa hari lagi tamatlah sesi 2010....
bulan Islam juga dah msuk awl muharam maka bermulalah tahun baru...
jadi sebagai manusia biasa setiap tahun kita mempunyai pelbgai azam baru...
namun adakah semuanya terlaksana bergntunglah kepada diri msing2 utk berusaha ke arah mencapai azam dan perubhan tersebut......

by the way pada tahun 2010 telah tercatat byk sejarah dan kenangan pahit manis penulis....
walaupon diserikan dgn pelbagai warna yg ceria namun kesuraman itu tetap ada mencelah supaya kita tidak trus leka dgn kegembiraan......
walaupon di bibir sering terukir senyuman..
namun sakitnya dan peritnya yg terasa dlm hati hanya Allah sj yg tahu......
sesekali mengalir juga air mata menahan ujian demi ujian yg Allah beri......
itulah dinamakan lumrah kehidupan xdpt lari dr ujian dan sebrg dugaan.....

ukhwah yg terjalin sedikit sebyk dpt menguatkan lagi penulis dlm meneruskn kehidupan....
terima kasih sahabat kerana sudi bersahabat dgn penulis.... kehadiran shbt2 buat penulis btol2 rs dihargai..... bila terasa rindu penulis akn melihat kmbali potret2 kenangan kita yg pelbagai reaksi dan senyuman gembira... indahnyaa waktu itu mmg xkan dpt diulang lagi.......

di sini penulis dah gabungankan beberapa koleksi gmbr penulis bersm sahabt2 penulis sepnjg sesi 2010... hope pembc semua enjoy ngan slide show nie....








any comment??? komen jgn xkomen hehehe

7 comments:

  1. eh yeke??? xpasan plak huhu....
    okeylaaa tue dr xde huhuhu sowy....
    xleh nak ltk smua gmbor... byk sgt koleksi gmbrnya main ambik je mn2 yg terdetik nak ambik hehe

    sowy yeaaa...

    ReplyDelete
  2. ish..lain kli kena select gmbr dlu..
    bru letk.hehe

    ReplyDelete
  3. rsnya ayt yg btol kat ats tue

    "ish.... lain kali kena select gmbr SAYA BYK2 dulu bru letak"

    btol tak hehehehehe

    ReplyDelete
  4. ha..btol la 2..hehe..
    bgus2x..kerana memahami..hehe

    ReplyDelete
  5. terlebih memahami smpi penin hehe

    ReplyDelete