Monday, February 23, 2009

rindu kgkwn???

emm arienie sperti arie lain..
aktiviti yg biasa dilakukan sebaik sj bgn tido..
basuh kain...
i'm washing...
i'm washing...
i'm washing....
lalalalalala....

pastue kms umh skit sapu smph
sapu habuk yg ada
di setiap genap sudut...
then br la relax kejp...
nak breakfast pun dah xlalu....

tetiba teringt kgkwn...
windu sgt kat diaorg....
emm call wardah kjp..
aduh rs bersalah sgt xdpt pegi kem bhs arab tue....
smua kgkwn asyik tnya apsl xpi...
ade kata xbestla klu aku xpi n mcm2 lg lah..
smpi naik bersalah sgt dibuatnyaa...

actually segan sgt 100x
nak pegi skol tue....
aduh rs mcm mana ntahla nak berhdpn ngan cikgu2 yg mngjr aku...
dah la result nak kuar mkin hmpir...
aduh!!!! tension2.....
pastue nak berhdpn dgn hero2 kls aku plak..
niela yg plig mls aku nak berhdpn ngan diaorg..
psl apa??? entahlaa
xtau nak story cmna...

mlm nie smgt sgt coz nak siapkn bj kurung yg aku dah potong....
skrg dah jd tukg jahit hehehe...
3 psg tau...
pergh hope semuanya okey
xde yg senget2 hehehe....

No comments:

Post a Comment