Wednesday, February 18, 2009

today.. seperti arie yg lain... bgn je tido terus gi bsh kain.....
pastue gi selongkar dapur tgk apa ada nak breakfast......
emm abh beli cucur udg.... okeyla.. cicah ngan sos pun sodap....

hatiku hepi sgt2 coz akhirnya bj yg aku jahit dah siap....
terhasil jgk bj yg yg aku buat....
but lps nie ada tugasan... kena buat lg dua psg bj kurung....
karang makcik ton nak check....hahaha..
tempohnya 2 minggu je.....
hopefully smpt siap... klu tak.....

"kakak buat jus tembikai... abh blik nnt nak minum..."
emm itulah yg arahan yg aku dpt from my dad......
aku pon gi dpr siapkan jus tue.. satu jug...
pergh... sedap jugak.... hilang dahaga aku....

dlm kol 3 mak blik keje...
perut lpr nie... tp xpe... sabor..
lps asar karang br mknlah....
mkn tgh arie lps asar huhuhu....

mlm karang aku kena practice buat jahitan...
mata lalat....
tulang belut...
karipap ( nie nama jahitan bukan mknn)
xtau la tido pkul bapa mlm nie.....

xsbr nak gi beli kain...
bj hasil ciptaan ku bkl menjelma lg dua psg.......

No comments:

Post a Comment